Odličan izbor zdravstvenih isnstitucija je izmeštanje servisa, profesionalnom call centru. Prilikom izmeštanja servisa zdravstvene organizacije i institucije suočiće se sa prednostima procesa administracije. I ako Telenet Call Centar još uvek nema potpisan ugovor sa nekom od zdravstvenih organizacija, iskreno se nadamo da će ova industrija uskoro biti liberalizovana i da će se više pažnje posvetiti zahtevu i tražnji pacijenata. Industrija zdravstvene zaštite je rastuće tržište zbog potrebe pacijenata za servisima. To uključuje kvalifikovane i obrazovane agente koji mogu pružiti medicinski zasnovane odgovore na pitanja pacijenata. Tako bi korisnici mogli da zakažu, promene ili otkažu pregled ili zdravstveno osiguranje. Jedno od najinteresantnijih delova tržišta je kućna zdravstvena zaštita.
Druga rastuća upotreba call centra je kod takozvanog Menadžment servisa na zahtev. Za menadžment zdravstvenih organizacija gde postoje fiksni troškovi i varijabilni zahtevi tih servisa, call centar se može koristiti za zakazivanje sastanaka kod lekara, u situaciji kada je velika zauzetost prebacivanjem pacijenta za drugi termin, i stimulisanjem zahteva pacijenata za zakazivanje pregleda u slobodno vreme zdravstvenih službi.
Info Telenet Group za potrebe zdravstvene organizacije radi re-inženjering poslovnog procesa. Implementacijom IP opreme koja pruža izvanredne mogućnosti komunikacije putem email-a, sms porukama, preko web portala, ili glasovnom komunikacijom između radnika, troškovi fiksnog telefoniranja prebacuju se na troškove internet konekcije što apsolutno otplaćuje ovakvu investiciju za veoma kratko vreme. Sa druge strane, nivo komunikacije i razmene podataka u realnom vremenu utiče da se servis profesionalizuje u toj meri da korisnici budu zadovoljni i da u velikoj meri koriste usluge i servise te ustanove, odnosno organizacije. Za više informacija pozovite broj Telenet Call Centra.
FARMACIJA
Ovo tržište je rastuće u poslednjih nekoliko godina, od kada je farmaceutskim firmama dozvoljeno u svetu da se reklamiraju. To je dovelo do pojačanog reklamiranja u broadcast medijima (TV i radio), kao i kod štampanih medija (novine i magazini) reklamiranjem proizvoda na celoj strani ili na više strana. Kod oba dva medija primetna je upotreba besplatnog poziva na broj na koji korisnici mogu da dobiju više informacija.
Na osnovu preporuka farmaceutskih kuća agenti u call centrima koji opslužuju pozive, imaju limitiran izbor onoga što smeju reći. Telenet za potrebe farmaceutskih firmi ima razvijenu aplikaciju u kojoj za svaki proizvod postoji kratki opis, oblast upotrebe i kontraindikacije, gde se svi pozivi snimaju.
Нема коментара:
Постави коментар